Sesiune de…frig!

Frig….rau de tot !Plictisit,scarbit,am plecat sa ma relaxez…cu fotografie : Concluzia : A FOST AL DRACU DE BINE !Tot alb-negru domina(stiu v-ati plictisit cred ca) da nu va temeti , a mai ramas si putina culoare !

Amintiri de varaAteCatre…UmbraNeterminatProtectie

IluminareCalm

~ by BeyondTime on January 28, 2007.

5 Responses to “Sesiune de…frig!”

  1. Sunt reusite majoritatea pozelor, de ce nu iti faci cont pe DeviantArt?

  2. lsa-l ma cu deviantartul, acolo iti ia o vesnicie sa postezi mai mult de 5 poze… cate una, cate una pana inebunesti

  3. multumesc pentru comment-uri!am deja cont pe deviantart :
    “beyondtime5” asta e idu meu daca vreti sa intrati 😀

  4. si eu sunt fan black and white….SUPERB!nam ce zice…dar ai avut si material bun(marea) uite asa imi creste inima k te cunosc.LA MAI MARE/MULT!! sami pastrezi un autograf:*

  5. EXCELENTE REALIZARI… SUCCESE!

Leave a Reply

 
